הוסף לעגלה

- רצועות לנשק

יש הבדל מאוד מהותי בין נשקים קצרי קנה ובין נשקים ארוכי קנה. זאת לא רק מבחינת הטווח אלא גם מבחינת אופי הנשיאה בשגרה או בזמן פעילות. נשק אישי ארוך, כלומר רובה, אי אפשר לשאת בצורה מוסלקת, נסתרת, כמו אקדח. צריך לשאת אותו בצורה נכונה על הגוף, כאשר מחוברת אליו רצועה לנשק. בשוק ניתן למצוא סוגים שונים של רצועות לנשק. וגם אם ניתן לכנות אותן בשם הלא מדויק, חגורה לנשק, זה ממש לא אביזר אופנתי בלבד, כמו חגורה יפה. רצועה לנשק אמלחיה הינה בעלת שני תפקידים מאוד משמעותיים. מצד אחד, היא צריכה להתאים לנשיאה רגילה, בשוטף. מצד שני, היא צריכה להתאים גם לנשיאה מבצעית, ללא הפרעה לתפעול הנשק בשעת הצורך. 

 

רצועה לנשק מאיכות גבוהה בלבד

 

העובדה שיש סוגים שונים של רצועות לנשק ראויה לציון. אולם אין זאת אומרת שכל רצועה תוכל להתאים לסוג אחד בלבד של נשק. למעשה, הרבה מאוד סוגים של חגורה לנשק יכולים להתאים לכמה סוגים שונים של נשקים. הכלל הראשון לבחירה הינו תמיד להעדיף רצועה לנשק אמלחיה מאיכות גבוהה בלבד. למרות שהרצועה איננה חלק אינטגרלי מהנשק עצמו, הרי שלמעשה היא מחוברת אליו והופכת ממש לחלק ממנו. כאשר היא מחוברת היטב ונכון וכאשר היא נוחה ומותאמת, השימוש בנשק בשגרה או לצורך מבצעי יהיה נוח, מהיר ובטיחותי יותר. 

 

 

רצועות לנשק עמידות ומתכווננות

 

מלבד העובדה כי חשוב לבחור רצועה לנשק שתהיה מאיכות גבוהה, יש עוד שני קריטריונים חשובים שיסייעו לבחור חגורה לנשק מטיב מעולה. למשל, תמיד בדקו כי יש ברשותכם רצועה לנשק אמלחיה שהיא עמידה ביותר. מאוד לא רצוי להשתמש בסוג שנשחק ומתבלה במהירות. חשוב לא פחות, לבחור רצועה לנשק שניתן לכוון אותה, את אורכה, לפי הצורך. כך ניתן לשאת את הנשק בצורה מושלמת, על פי גובהו וממדי גופו של המשתמש או הלוחם. הכיוונון גם מאפשר להתאים את החגורה בדיוק לפי סוג הנשק הנוכחי, שבו משתמשים. באם הנשק יוחלף בעתיד באחר, יהיה אפשר להעביר את הרצועה גם לנשק הבא. 

 

 

חגורה לנשק עם ריפוד ואבזמי איכות

 

אם דרושות לכם רצועות לנשק מטיב מעולה, כדאי להכיר עוד שני היבטים ראויים. היבט ראשון, חגורה נוחה במיוחד תהיה מרופדת. כאשר הריפוד נוח ונעים, הרבה יותר נוח לשאת את הנשק, לאורך זמן. היא לא גורמת לשפשוף מעצבן ומצד שני, לא נתפסת בבגדים בצורה מרגיזה. והדבר החשוב הנוסף – רצועה לנשק אמלחיה תהיה מצוידת באבזמי איכות או תופסנים ייעודיים שתוכננו היטב. כאשר האבזמים והתופסנים תוכננו במיוחד לצרכי מערך לוחם, מאבטחים או אנשי שטח מיומנים, מתקבל מוצר שימושי במיוחד, יעיל, מועיל, אפקטיבי. ובעת הצורך, פשוט ביותר להעביר את הנשק ממצב נשיאה שגרתי למצב לחימה, ללא עיכובים, ללא תקלות. וברגע האמת, החיסכון היקר בזמן יכול להציל חיים ולהשיג אפקטיביות מבצעית מקסימלית. 

 

 

איך משיגים רצועה לנשק אמלחיה

 

אחרי שהסברנו אילו מאפיינים יעזרו לכם למצוא רצועה לנשק מטיב מעולה, כדאי להגיע לשורה התחתונה. והשורה התחתונה היא לא רק איך תוכלו להבדיל בין רצועות לנשק מסוגים שונים אלא גם היכן תוכלו להשיג מבחר ואיכות. אם נחוצה לכם חגורה לנשק לשימושכם האישי או שדרושות לכם חגורות על מנת לספק לצוות מאבטחים או לוחמים, כל הפתרונות מחכים לכם כאן. חברת PRO-TREKחנות שפצורים לנשק: ציוד מקצועי ללוחמים, אנשי שטח, חברות אבטחה וכוחות ביטחון. במקום ניתן להשיג עוד שלל פתרונות, אביזרים לנשקים, ציוד מקצועי לקמפינג ועוד שלל גדג’טים ושלל אמצעים לשגרה ולמצבי אמת, להתמודדות עם איומים ולתגובה מיטבית, בשעת הצורך. 

תוצאות: 2 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: - רצועות לנשק
DISCOVERY
CYTAC(2)
טווח מחירים
סינונים נוספים

DISCOVERY טווח מחירים

לקוחות יקרים, עקב העומס הרב שיש לנו כרגע אין לנו אפשרות לטפל בהזמנות אינטרנטיות אלא בעסק בלבד.

 

מוזמנים להתעדכן ברשתות החברתיות.

תודה על ההבנה!